H δυναμική ανάπτυξη των πωλήσεων στη Βόρεια Ελλάδα και η επέκταση σε γειτονικές αγορές είναι οι στόχοι της εταιρείας “ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΝΑΚΗΣ ΑΒΕΕ”, που δραστηριοποιείται στην εμπορία πρώτων υλών ζαχαροπλαστικής, αρτοποιίας και παγωτού.
Τα παραπάνω δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Στέλιος Κανάκης με αφορμή την παρουσίαση των νέων εγκαταστάσεων της εταιρείας στη Βόρεια Ελλάδα (ΒΙ.ΠΕ. Σίνδου στο νομό Θεσσαλονίκης). Ο κ. Κανάκης ανέφερε ειδικότερα μεταξύ άλλων τα εξής:
1. Το 2000 προχωρήσαμε στην κατασκευή της πρώτης ιδιόκτητης υπερσύγχρονης μονάδας αποθηκευτικών χώρων ελεγχόμενης θερμοκρασίας και κέντρου διανομής στις Αχαρνές Αττικής.
2. Το 2002 πραγματοποιήσαμε με επιτυχία την εισαγωγή μας στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
3. Το 2003 ξεκίνησε η λειτουργία του Κέντρου Τεχνικής Επιμόρφωσης και Εφαρμογών “Athens Center of Gastronomy” εντός των ιδιόκτητων εγκαταστάσεων της εταιρείας στις Αχαρνές Αττικής.
Μετά από πέντε χρόνια συνεχούς και σταθερής ανάπτυξης δημιουργήσαμε τη δεύτερη ιδιόκτητη, ανάλογη μονάδα (υπερσύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής), αυτή τη φορά στην Βόρεια Ελλάδα .
Παράλληλα, προχωρήσαμε και στη δημιουργία αντίστοιχου Κέντρου Τεχνικής Επιμόρφωσης και Εφαρμογών και ειδικότερα του Thessaloniki Center of Gastronomy εντός των εγκαταστάσεων της εταιρείας στη Βόρειο Ελλάδα.
Όλες οι επενδύσεις χρηματοδοτήθηκαν με ίδια κεφάλαια και συγκεκριμένα από τις θετικές χρηματικές ροές που παράγει η εταιρεία, της οποίας ο δανεισμός κυμαίνεται, παρά την έντονη και επιθετική επενδυτική πολιτική, σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
4. Ο άμεσος στόχος της εταιρείας είναι η ενίσχυση των πωλήσεων στη Βόρεια Ελλάδα και ειδικότερα η προσπάθεια διπλασιασμού τους εντός της προσεχούς 3ετίας, στόχος ο οποίος εκτιμάται ως εφικτός και πραγματοποιήσιμος, εφόσον διατηρηθούν οι υφιστάμενοι ρυθμοί ανάπτυξης της εταιρείας και δεν συντρέξουν αρνητικά γεγονότα στο ευρύτερο περιβάλλον.
Ήδη κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους οι πωλήσεις στην συγκεκριμένη περιοχή βαίνουν αυξανόμενες και προβλέπεται να ξεπεράσουν τα 4 εκατ. Ευρώ, το τρέχον έτος (2007) από 3,2 εκατ. ευρώ σε σχέση με τη χρήση 2006. O συγκεκριμένος ρυθμός αυξήσεως των πωλήσεων έχει συμβάλει σημαντικά στην αυξητική πορεία του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας , ο οποίος για το εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσεως (2007) εκτιμάται ότι θα είναι αυξημένος σε ποσοστό 12-13% σε σχέση με τον αντίστοιχο της προηγούμενης χρήσης.
5. Οι πρόσθετες πωλήσεις που αναμένει η εταιρεία με βάση τα παραπάνω, όπως είναι εύλογο, θα βοηθήσουν και στην αύξηση της καθαρής κερδοφορίας, η αύξηση δε αυτή αναμένεται να αποτυπωθεί στα αποτελέσματα της εταιρείας μεσοπρόθεσμα και ειδικότερα μετά πάροδο δύο τουλάχιστον ετών, όταν η εμπορική λειτουργία δεν θα επιβαρύνεται με αυξημένα κόστη εγκατάστασης, διοίκησης, προβολής και διάθεσης, (που επηρεάζουν αρνητικά την αποτελεσματικότητα μιας επένδυσης κυρίως τα πρώτα έτη).
6. Οι εγκαταστάσεις στη Θεσσαλονίκη και το Thessaloniki Center of Gastronomy θα χρησιμοποιηθούν ως εφαλτήριο για την επέκταση σε γειτονικές αγορές. Η διοίκηση της εταιρείας με στόχο την γεωγραφική επέκτασή της διερευνά και εξετάζει συστηματικά, όπως έχει ήδη ανακοινώσει, τον βέλτιστο τρόπο δραστηριοποίησής της στην περιοχή της Βουλγαρίας. Για τον σκοπό αυτό έχει ήδη έλθει σε επαφή με τοπικές εταιρείες του κλάδου, ώστε να συλλέξει τα αναγκαία στοιχεία και πληροφορίες που απαιτούνται για τον καθορισμό της οριστικής μορφής και τρόπου διείσδυσης στη βουλγαρική αγορά.